• TIVOLI

قطعات یدکی تیوولی

فروش لوازم یدکی تیوولی شرکت سانگ یانگ کره به همراه ضمانت اصالت کالا و تضمین از سلامت فیزیکی در فروشگاه چاینیز یدک موجود می باشد لذا جهت مشاوره و در خصوص قیمت و نحوه خرید کلیه لوازم یدکی تیوولی با ما در تماس باشید .

بررسی خودروی تیوولی

با معرفی تیوولی جدید Tivoli ما ، یک طراحی واقعاً پیشرو و ، ترکیبی از لوکس ، سبک و عملکرد را با سواری بی نظیر ارائه می دهد.  از ویژگی های آن می توان به کروز کنترل ، فرمان هوشمند و صدای بلند با مشخصات استاندارد اشاره کرد.

مدل های مشخصات بالاتر دارای صندلی های چرمی نرم و لوکس در سراسر ، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه و طیف وسیعی از تجهیزات پیشرفته ایمنی است. در قسمت داخلی خودرو یک صفحه نمایش چندرسانه ای LCD با صفحه نمایش لمسی اضافه شده . پورت اپل Carplay / Android ، دوربین TomTom satnav و دوربین دید عقب ، را اضافه کنید. این کراس اوور از امکانات و تجهیزات روز دنیا برخوردار می باشد و باعث می شود حس رانندگی با یک خودروی لوکس را تجربه کنید .

طراحی داخلی

فضای داخلی بهترین کیفیت را در فن آوری مدرن و طراحی ارگونومیک با ظاهری گرم و دلپذیر به وجود آورده است که با یک فرمان برش D Chunky D پوشانده شده است که کاربرد بسیار خوبی در هنگام رانندگی نیز دارد.

امنیت 

همه مدل های تیوولی از AEBS ، سیستم ترمز خودکار برخوردار هستند که  خودروی تیوولی 4 ستاره NCAP را دریافت کرده . این با یک ساختار مونوکوک فولادی با 7 کیسه هوا (به جز SE) تکمیل می شود . علاوه بر این ، مدلهای Ultimate دارای سیستم Lane Keeping Assist ، تشخیص ترافیک و دستیار پرتو هستند.

رینگ پنج پره تیوولی

رینگ محصربه فرد 18 اینچی

چراغ جلو خودروی تیوولی

چراغ های جلو تیوولی LED که امنیت جاده ها با نور زیاد و قدرت کم تضمین میکند

چراغ خطر عقب تیوولی

لامپ های LED ترکیبی منحصر به فرد در یک سطح جدید از تکنولوژی با کارایی بالا

آینه های جانبی تیوولی

مدل های ELX ( دارای آینه های دید عقب تاشو دارای نشانگر چرخش هستند )