لوازم یدکی چانگان

فروش اینترنتی لوازم یدکی چانگان

فروشگاه چاینیزیدک در راستای خدمات خود به مشتریان گرامی در نظر دارد جهت تکمیل لوازم یدکی چانگان cs35 و EADO کلیه لوازم بدنه موتوری و جلوبندی را برای مشتریان خود فراهم آورد لذا مجموعه ای کامل از لوازم خودروهای چانگان در فروشگاه چاینیزیدک موجود می باشد .

لوازم یدکی چانگان CS35

به تازگی گروه خودرو سازی سایپا محصول جدیدی ار شرکت چینی چانگان را رونمائی کرده است و در معرض فروش قرار داده است .

شرکت خودروسازی چانگان یکی از بزرگ ترین برندهای خودروسازی در کشور چین می باشد که در رده چهارم خودروسازهای بزرگ چینی قرار گرفته است .

بدون اینکه هیچ توجهی به محصولاتی که با همکاری خودروسازان بزرگ تولید می کند از جهت تولید و فروش برند چینی مقام اول را کسب کرده است . علت اینکه چانگان مقام اول را توانست کسب کند این می باشد که تولید و فروش خودروهای آن بیشتر از 10 میلیون دستگاه خودرو می باشد و فروش خودروهای سواری آن در سال از یک میلیون دستگاه بالاتر می باشد .

چانگان بزرگ ترین برند چینی محسوب می شود چون تا الان توانسته است 12 میلیون نفر را که از خودروهای چانگان برخوردارند را طرفدار خود کند .

بر اساس تحقیقات به دست آمده برند خودروسازی چانگان با شرکت های فورد – پژو-سیتروئن – مزدا – سوزوکی – جی ام سی سرمایه گذاری مشترک انجام داده است و نیز برند چانگان صاحب برند نیو بنی می باشد که با جوینت ونچر چانگان – سوزوکی خودرو تولید کرده است و خودروی برقی ایدو با جوینت ونچر چانگان – پژو – سیتروئن می باشد بر همین اساس تنها خودروساز چینی می باشد که محصولاتش را خودروسازان دیگری مثل سوزوکی و پی اس آ در خارج از چین تولید می کند . یکی از ویژگی های مهم شرکت چانگان این می باشد که تحقیق و توسعه خود را توانسته است در شهرهای چونگکینگ – شانگهای-پکن-تورین ایتالیا-یوکوهامای-ژاپن-بیرمنگام بریتانیا-دیترویت آمریکا- احداث و راه اندازی کند . با توجه به گسترش نقطه به نقطه سالانه 11.3 درصد حجم تولید خود برند چانگان به یک میلیون و 530 هزار رسیده است و به همین علت در تمامی برندهای چینی توانست مقام اول را از آن خود کند .

یکی دیگر از افتخارات این شرکت این می باشد که بین ژانویه تا آوریل سال 2016 میلادی در این فاصله زمانی کوتاه شرکت چانگان توانست در فروش 616 هزار دستگاه موفق شود و بدین منظور مقام اول برند خودروساز در چین را کسب کند .

لوازم یدکی چانگان
لوازم یدکی چانگان
لوازم یدکی چانگان