لوازم یدکی فاو بسترن B50f

نحوه ارسال

فروشگاه چاینیز یدک با ارسال محصولات به سراسر کشور شرایط خرید را برای مشتریان گرامی آسانتر کرده است .

پشتیبانی

مشتریان گرامی جهت سفارش و یا مشاوره رایگان میتوانند با شماره های ثبت شده در داخل سایت با ما در تماس باشند

درباره ما

هدف ما ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

لوازم بسترن b50f

خودرو بسترن b50f :

بسترن بی 50 اف فیس لیفت شده مدل قدیمی B50 می باشد . در سال 1393 توسط شرکت بهمن در بازار ایران عرضه گردید که از طراحی جذاب تر ، صدای بم پیشرانه و موتور قویتر 1.8 لیتری بهره می برد و همین امر حس اسپرتری  را برای راننده  القا می کند. بسترن B50F در ایران با نام آسا نیز شناخته می شود.

بسترن B50F

خودروی بسترن بی 50 اف با حجم موتور 1.8 لیتری و توان تولیدی 142 اسب بخار و جعبه دنده 6 سرعته اتومات ، شتاب خوب ، سواری مناسب ، هندلینگ ایده آل ، صدای جذاب و بم پیشرانه طرفتاران زیادی در بازار خودروی ایران برای خود پیدا کرده است .

سیستم تعلیق : در جلو طبق دوبل همراه با میل موجگیر و فنر لول و در محور عقب دارای محور چند بازو E شکل به همراه میل تعادل و فنر لول می باشد.

سیستم ترمز : ضد قفل  ( ABS , EBD , TCS ) که هردو محور دیسکی می باشد .

امکانات و مشخصات ویژه :

سانروف ، کمربند با قابلیت پیش کشاننده ، مجهر به آژیر دزدگیر و سیستم ضد سرقت ، فرمان هیدرولیک ،کیسه هوا جلو و صندلی های جلو ، کروز کنترل ، آینه های گرمکن دار ، کامپیوتر سفری ، حرکت برقی صندلی 6 حالته ، تهویه مطبوع و …

این خودرو از نظر تامین قطعات و لوازم یدکی دچار مشکل چندانی نبوده و بخوبی قطعات این خودرو در بازار موجود می باشد .فروشگاه چاینیز یدک با تمرکز و تلاش فراوان توانسته است تا حد زیادی نیاز مشتریان به این قطعات را تامین کند .