شرکت سانگ یانگ

سانگ یانگ یک شرکت خودرو سازی کره ای می باشد که عنوان چهارمین خودروسازی این کشور را به خود اختصاص داده است .شرکت سانگ یانگ در سال 1549 شروع به فعالت نمود و در سال 1997 به شرکت دوو موتورز واگذار شد .واژه سانگ یانگ در زبان کره ای به معنی دو اژدها می باشد .

با توجه به شرایط نا مساعد این شرکت در سال 2010 به یک شرکت هندی به نام ماهیندرا فروخته شد و همچنان به فعالت خود به عنوان زیر مجموعه شرکت ماهیندا ادامه میدهد . این شرکت در نهایت در سال ۲۰۱۰ به ارزش ۴۷۰ میلیون دلار، توسط شرکت ماهیندرا خریداری شد[۴] و هم‌اکنون به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از این شرکت هندی فعالیت می‌کند.

مشخصات فنی خودروی تیوولی

خودروی تیوولی از نظر ظاهری و امکانات رفاهی و از همه مهم تر تامین لوازم یدکی در ایران شرایط نسبتا مطلوبی دارد . این خودرو از امکانات رفاهی سطح بالایی برخوردار می باشد .

تیوولی از نظر طراحی و سواری عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است .

لوازم یدکی تیوولی

هنگامی که اقدام به خرید خودرو می کنید، قطعاً در آینده هزینه های دیگری هم روی دستتان می افتد یا انتخاب می کنید که این هزینه ها را برای بالا بردن کیفیت خودروی خود داشته باشید. اگر خودروی تیوولی دارید، لوازم یدکی تیوولی ممکن است برای تزئین یا ایجاد تغییراتی در خودرو، مورد نیازتان باشد. به همین علت فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، دائم مشتری خود را دارند. علاوه بر این تأمین قطعات یدکی خودروها باعث می شود تا از امکانات بیشتری در خودروی خود استفاده کنید.

مدل های مشخصات بالاتر دارای صندلی های چرمی نرم و لوکس در سراسر ، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه و طیف وسیعی از تجهیزات پیشرفته ایمنی است. در قسمت داخلی خودرو یک صفحه نمایش چندرسانه ای LCD با صفحه نمایش لمسی اضافه شده . پورت اپل Carplay / Android ، دوربین TomTom satnav و دوربین دید عقب ، را اضافه کنید. این کراس اوور از امکانات و تجهیزات روز دنیا برخوردار می باشد و باعث می شود حس رانندگی با یک خودروی لوکس را تجربه کنید .

طراحی داخلی

فضای داخلی بهترین کیفیت را در فن آوری مدرن و طراحی ارگونومیک با ظاهری گرم و دلپذیر به وجود آورده است که با یک فرمان برش D Chunky D پوشانده شده است که کاربرد بسیار خوبی در هنگام رانندگی نیز دارد.

امنیت

همه مدل های تیوولی از AEBS ، سیستم ترمز خودکار برخوردار هستند که  خودروی تیوولی 4 ستاره NCAP را دریافت کرده . این با یک ساختار مونوکوک فولادی با 7 کیسه هوا (به جز SE) تکمیل می شود . علاوه بر این ، مدلهای Ultimate دارای سیستم Lane Keeping Assist ، تشخیص ترافیک و دستیار پرتو هستند.